- Potivit legislatiei in vigoare (OUG nr 34/2014), Consumatorul (persoană fizică) are dreptul să să renunțe la produsele cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
- Cheltuielile de transport sunt suportate de catre consumator, iar modalitatea de transport trebuie astfel ales, încât să asigure returul produselor în siguranță și fără a cauza deteriorări de orice fel produselor. În vederea pregătirii transportului de retur, consumatorul va ambala produsul în același fel în care a fost livrat de către Vânzător, fără a fi obligatoriu păstrarea sau refolosirea ambalajului original.
- În caz de retur, Clientul va notifica în scris S.C. ROMCONTUR S.R.L de intenția sa de retragere din contract, prin transmiterea către S.C. ROMCONTUR S.R.L a formularului de retur, în cadrul termenului de retragere, calculat din ziua livrării.
- Nu acceptăm retururi la adrese neconfirmate de către S.C. ROMCONTUR S.R.L cu ramburs sau după expirarea termenului de retragere.
- Clienții trebuie să menționeze în formularul de retur dacă doresc rambursarea banilor și să indice contul bancar sau schimbarea produsului, cu menționarea produsului dorit în schimb.
- În cazul în care nu se respectă condiţiile de retragere (retur) menționate în acest capitol, S.C. ROMCONTUR S.R.L nu va accepta returul.
- ATENȚIE: în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către Client, S.C. ROMCONTUR S.R.L are dreptul de a decide neacceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanții noștri.
- În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la notificarea S.C. ROMCONTUR S.R.L privind returul, cu condiția ca produsele să fie recepționate de către S.C. ROMCONTUR S.R.L. În cadrul acestui termen. S.C. ROMCONTUR S.R.L va folosi aceeași modalitate de plată ca cea folosită de consumator inițial,cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
C. ROMCONTUR S.R.L nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de S.C. ROMCONTUR S.R.L. - Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin două ori) va putea fi considerată un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul să refuze o nouă livrare către acel CLIENT sau acea adresă.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:
- Să returneze produsele ambalate corespunzator și fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat către S.C. ROMCONTUR S.R.L decizia sa de retur.
- Să suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor(dezasamblare, ambalare corespunzătoare, transport la adresa indicată de S.C. ROMCONTUR S.R.L).
- Să nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, în caz contrar vor suporta costurile pentru reparare, după ce produsele vor fi evaluate de către S.C. ROMCONTUR S.R.L la recepție.
- Să transmită către S.C. ROMCONTUR S.R.L și fotografii cu starea produsului pentru a dovedi că produsul nu a fost deteriorat după recepție.
Pentru returnarea produselor comercializate de S.C. ROMCONTUR S.R.L ne puteți contacta și pe adresa de e-mail office@cbfurniture.ro , unde veți primi suport în alegerea modalității de returnare, oferindu-vă detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Toate produsele vor fi livrate la adresa: Strada Alexei Tolstoi, nr. 12, municipiul Bacău, județul Bacău.