Garantie si service

SC ROMCONTOUR SRL, garantam si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu documentatia de executie a fabricantului.

SC ROMCONTOUR SRL se angajeaza sa garanteze conformitatea bunurilor achiziţionate precum şi eventualele vicii ascunse conform Legii nr. 449/2003 din 12/11/2003 Publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18/11/2003 si̦ OG 21/1992 cu modificar̆ ile în vigoare.

SC ROMCONTOUR SRL acorda garantie de 24 luni persoanleor fizice si 12 luni persoanelor juridice, care incepe de la data receptionarii produselor de catre client si plata facturii finale si se acorda pentru folosirea in conditii normale de utilizare. Dupa acesta perioada, SC ROMCONTOUR SRL, poate asigura contra cost, post In cazul in care plata facturii se face cu intarziere, termenul de garantie se calculeaza de la semnarea contractului si plata avansului.

Conditii de utilizare :

Sunt strict interzise:

  1. Dezambalarea folosind obiecte taioase sau
  2. Taierea sau zgarierea materialului
  3. Frecarea de sau cu suprafete abrasive
  4. Lovirea cu orice fel de obiect
  5. Folosirea sau pastrarea mobilierului in medii umede (de exemplu bai cu abur sau saune) sau la temperaturi sub 10 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura. Conditiile de umiditate excesiva pot produce modificari de volum, datorita absorbtiei umezelii din mediul inconjurator. Umiditatea normala intr-o incapere este situata intre 40% si 60%, orice pastrare a mobilierului intr-o incapere in care se depasesc aceste valori se poate deteriora (aparitia efectului de curbare datorate modificarilor de ordin mecanic),
  6. Asezarea produsului langa sobe sau alte surse de caldura. Se recomanda folosirea cuptoarelor a caror flux de aer cald se face perpendicular pe si dinspre fata acestora, si nu in lateral. Expunerea termica la temperaturi mai mari de 60 grade celsius provoaca exfolierea canturilor precum si a foliei pvc cu care sunt acoperite
  7. Asezarea produselor pe pereti cu igrasie
  8. Folosirea produselor de curatare care contin solventi chimici sau alcool. Este interzisa udarea mobilierului – curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa calduta cu sapun (50% apa, 50% sapun PH neutru), apoi stergeti cu o carpa
  9. Mutarea mobilierului demontabil fara sa se realizeze demontarea lui in
  10. In lipsa unei specificatii, incarcarea pe polita este de max. 5 KG. Este interzisa folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat. Incarcarea pe corpuri suspendate este de max. 5 KG inmultit cu numarul de polite din interiorul Este interzisa incarcarea suplimentara a politei superioare exterioare a corpului.
  11. Asezarea pe supafetele mobilierului obiecte fierbinti, umede, lipicioase, murdare sau care pot produce zgarieturi
  12. Stergerea mobilierului cu bureti sau materiale abrazive : praful de pe mobilier se va sterge numai cu o carpa moale si uscata
  13. Manipularea defectuoasa precum si trantirea sau bruscarea usilor, sertarelor sau usilor glisante
  14. Asezarea mobilierului pe suprafete care nu sunt plane
  15. Asezarea mobilierului in locuri cu schimbari bruste de temperatura
  16. Asezarea mobilierului in actiunea directa a razelor solare sau orice alta sursa de ultraviolete
  17. Asezarea mobilierului in bataia
  18. Stergerea mobilierului cu substante pe baza de solventi sau alcool precum diluanti, acetona,
  19. Scrierea pe suprafata mobilirului cu orice obiect de scris, cu sauf ara continut de alcool, chiar si inainte de indepartarea foliei de protectie in cazul suprafetelor
  20. Fronturile lucioase sunt acoperite cu o folie de protectie, care se indeparteaza de client dupa terminarea Dupa indepartarea acestei folii este interzisa stergerea frontului pe o perioada de 15 zile. In aceasta perioada, suprafata lucioasa a fronturilor devine dura, prevenind astfel zgarierea. Orice procedeu de stergere a fronturilor inainte de cele 15 zile de dupa indepartarea foliei de protectie poate produce zgarierea acestora
  21. Curatarea mobilierului se face doar cu carpa moale, umezita in apa calduta ; dupa stergere cu carpa umezita folositi o carpa uscata
  22. Este interzisa folosirea mobilierului pentru alt scop decat cel destinat
  23. Scaunele sunt garantate pentru utilizarea lor pe 4 picioare
  24. In cazul tapiteriilor este recomandat sa stergeti spatamanal praful cu o laveta si sa Urmele de grasimi sau lichide, se sterg, cu o carpa uscata. Dupa aceea, curatati cu solutia recomandata anterior. Urmele de guma de mestecat se indeparteaza racaind marginile cu cuburi de gheata puse intr-un saculet de nylon, iar apoi se trag usor. Urmele vizibile se sterg cu o guma utilizata la stergerea creionului.
  25. In cazul sticlei securizate este recomandata stergerea acesteia cu o carpa moale, fara solventi chimici sau alcool si ferirea acesteia de socuri termice si
  26. In lipsa unei specificatii, incarcarea pe polita este de max. 5 KG. Este interzisa folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat. Incarcarea pe corpuri suspendate este de max. 5 KG inmultit cu numarul de polite din interiorul Este interzisa incarcarea suplimentara a politei superioare exterioare a corpului.
  27. In cazul usilor glisante este interzisa bruscarea, trantirea si lovirea acestora; usile glisante se manevreaza cu atentie doar in sensul indicat de FURNIZOR
  28. In cazul perdelelor, draperiilor sau storurilor:
    • este strict interzisa spalarea acestora la masina de spalat automata
    • inaiante de spalare trebuie indepartati calaretii, sinele sau alte elemente de fixare, metalice sau din plastic
    • se recomanda spalarea manuala cu apa si detergent fara solventi la maxim 30 grade
    • este interzisa manevrarea cu brutalitate
    • este interzisa revopsirea sau curatarea cu solventi sau diluanti

Conditii in care garantia devine nula sau inaplicabila:

  • Aparitia unor defecte dupa receptia produsului ca urmare a serviciilor de manipulare, transport, montaj executate de client sau terte personae
  • Desprinderea foliei, a canturilor sau a melaminei datorita expunerii termice sau a folosirii incorecte a electrocasnicelor (spre exemplu: gatirea fara folosirea hotei in acelasi timp, lasarea usii deschise a cuptorului incins, lasarea usii deschise a masinii de spalat vase)
  • Deteriorarea mobilierului aflat in vecinatatea cuptorului, plitei, aragazului, masinii de spalat vase, hotei
  • Curbarea mobilierului datorita depozitarii in spatii cu temperature sub 10 grade Celsius
  • Marirea volumului elementelor componene mobilierului datorita umezelii in excess
  • Nu este considerat defect si nu face obiectul garantiei, curbarea fronturilor sau a oricarui element component al mobilierului cu valori de plus/minus 1,5 mm raportat la fiecare metru
  • Orice defect aparut, ulterior prelucrarilor din partea clientului (de exemplu gaurire, vopsire, lacuire, frezare, etc)
  • Orice defect aparut urmare a nerespectarii conditiilor de utilizare conform punct
  • Incendierea, deterioararea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti compponente in urma expunerii la soare sau la o alta sursa de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deterioararea produsului in urma unor calamitati ; ruperea sau zgarierea produsului urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitare in conditii de umiditate, curatarea cu substante neadecvate, depozitarea si utilizarea produsului in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat si proiectat, defecte care apar ca urmare a unor erori de montaj in cazul in care clientul efectueaza
  • Folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri proofesionale
  • Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate
  • Stricarea amortizoarelor usilor glisante urmarea a manevrarii necorespunzatoare conform indicatiilor

 

Dupa semnarea PV de receptie cumparatorul nu mai poate invoca deficiente calitative sau cantitative ale produsului (in afara viciilor ascunse). Spargerea produselor sau a componentelor fragile (sticla,oglinda, alte suprafete casabile) ,zgarierea produselor, ulterior semnarii PV ,sunt riscuri asumate de

Modalitati de asigurare a garantiei

  • Respectati recomandarile cu privire la intretinerea produselor comercializate de SC ROMCONTOUR SRL; nu asiguram garantie pentru produsele deteriorate datorita nerespectarii acestor
  • Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa, de certificatul de garantie, iar marfa va fi livrata in ambalajul original sau in un ambalaj care permite transportarea in conditii bune a marfii. In cadrul termenului de garantie SC ROMCONTOUR SRL se obliga ca dupa inregistrarea reclamatiei si intocmirea procesului verbal de constatare, daca au fost respectate conditiile de utilizare si acordare a garantiei, in termen de maximul 15 zile sa procedeze la o solutionare prin urmatoarele cai:
    • Repararea gratuita sau inlocuirea produselor defecte in perioada garantiei;
    • Inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii daca:
    • Produsul nu poate fi reparat;
    • Produsul s-a defectat de cel putin de 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie ;
  • Garanţia se aplică parţilor componente ale produsului reparate sau materialelor inlocuite în timpul perioadei de garantie rămase, începând de la data achizitiei produsului iniţial. Componenta înlocuită nu prelungeşte garantia Perioada necesară reparatiei prelungeste perioada de garanţie rămasă.
  • Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre serviciul post vanzare se repara gratuit de catre SC CB FURNITURE
  • Durata medie de utilizare a mobilierului este de 2 (doi) ani.

Conditii de constatare si remediere

    • Constatarea defectelor se face la sediul clientului in prezenta unui reprezentatnt din partea furnizorului, sau la sediul CB Furniture in cazul in care constatarea la sediul clientului nu este posibila. Pentru constatarea la sediul furnizorului, clientul are obligatia de a trimite produsele defecte prin curierat rapid, costurile fiind suportate de client pana la semnarea procesului verbal de constatare. Daca se dovedeste ca produsul prezinta defecte ce fac obiectul garantiei, furnizor se obliga sa returneze costurile de transport clientului. Clientul are obligatia de a trimite produsele la furnizor ambalate corespunzator cu folie PE si carton, cu protejarea colturilor si a muchiilor. Daca apar detetiorari in timpul transportului, datorate manipularii defectuoase, ambalarii necorespunzatoare CB Furniture nu isi asuma in niciun fel defectele ca efect al certificatului de In acest caz produsele reclamate se refac contra cost.
    • Va rugam transmiteti sesizarea dumneavoastra impreuna cu o copie a contractului, facturii si prezentului certificat de garantie la
      • adresa postala: Strada Alexei Tolstoi, nr. 12, Bacău, județul Bacău.
      • adresa mail: vanzari@cbfurniture.ro
      • telefon contact: 0371 232 612 (8:00-21:00)

FURNIZORUL nu va răspunde in perioada de garanţie pentru remedierea acelor stricăciuni apărute in urma exploatării necorespunzătoare a mobilierului.

5% reducere

Primești de 5% reducere dacă plasezi comanda online și ridici produsul dintr-unul din depozitele noastre.

Livrare premium

Îți livrăm comanda prin flota proprie sau curier. Termenul de livrare variază între 5 și 10 zile lucrătoare.

Cumperi acum, plătești mai târziu

Dacă ai deja un card de credit poți cumpăra acum mobilierul dorit și vei plăti comanda in rate.

Deschiderea coletului la livrare

Plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă.